Followers

Thursday, February 17, 2011

dump!

fuck!ayat bisa gua..c.p sorilah gua tak buat tajuk lu,haaha...idea tak menari-nari lagi dengan tajuk lulah...hari ni terasa nak bermadah pasal dump!dibawah cahaya lampu kalimantang yg kelip-kelip sebab rosak,dengan keterikan panas cahaya sambil mendengar bebelan akak di kilang yang meneliti barang2 production terdetik dan tercetus ingin bercerita tentang dump!...kalau kat kilang gua,barang reject,ayat kakak tu simple dan tenang setenang air di baldi sial,kalau orang kene reject@dump,mau terjun bangunan,baring di tengah jalan,tak makan seminggu,mcm bodoh!macam sial,macam gampang la!reject atau dump?same je.korang pernah kene reject?kene dump?fuck la kalau tak pernah kene,penipu macam an**** kalu tak pernah kena...
reject,semua orang pernah kene reject@dump,dengan kawan-kawan,family mertua,bf /gf ,kerja dan macam2lah...perasaan kene reject@dump lagilah,kene dengan yang berhati nanah mesti nak bunuh diri,nak mati,tak keluar rumah,tak nak makan,nak baring atas laluan motorsikal dan macam-macam lagi,kene orang yang hati konkrit mau dimaki sebakul pada orang yang reject@dump dia,berbeza pada semua orang,kalau semua same lagu di keroncong radio pon same je doh!

reject @ dump,gua lebih spesifik pada dump dok,kene dump ngan bf/gf paling sakit kan...mcm-mcm luahan depan mata gua berlaku,mekanisme-mekanisme serta metafora yang sentiasa berulang-ulang depan gua,kawan-kawan sendiri pon ada termasuk la gua..lu orang pernah menonton secara eksklusif seseorang kene dump depan mata sambil mkn popcorn dan air berkarbonat di sisi lu orang tak?babak pertama gua tgk..

   boy:awak,saya rasa kita tak serasi bersama mcm lagu ajai dan nurul
girl:OMG!why?apa salah saya yang?
boy:awak tak salah,hubungan kita yang salah sebab awak bukan ciri-ciri wanita yang saya nak.
girl:kenpa,dulu awak ckp sayalah segalanya,sayalah cinta awak,bahagia bile dapat saya,sgp berenag di lautan dalam,lautan api demi nak saya tp sekarang,lain pulak,pe cer?
boy:itu dulu awak,dulu,sepender saya pon mak belikan,tak kenal dunia yang berbayar ni,sekarang saya beli sepender sendiri,renoma lagi,saya dah jumpa bnyak awek lagi cantik dari awak.
girl:OMG,kenapa buat saya mcm ni,saya dah serahkan segalanya pada awak,apa awak nak saya dah bagi,apa lagi yang tak cukup.
boy:itu dulu,awak yang bodoh bg saya semua yang saya nak sampai tak tau nak mintak pe ag kat awak,awak bodoh,saya tak,sebab saya pandai saya nak putus dgn awak..keputusan saya muktamad,noktah tanda titik.
girl:please,jgn buat saya mcm ni,saya akan tunggu awak sampai bila2,takkan ade lelaki len selain awak di hati saya.
pergh...gua dgr dah mcm sial,buto,fuck,kencing lebey la lu perempuan,mulut ckp mcm 2 bile kene dump,jumpe lelaki lain tetap gak couple ngan lelaki lain,lelaki ke perempuan same je,kene dump ckp ayat merayu-rayu,orang tgk nak muntah hijau doh,lagi lama gua dgr ada mau sujud kat kaki tak nak didump...macam haram..aku fhm perasaan lu kene dump, gua pun same tp bile fikir balik lu akan gelak bace ayat lu org yang mcm haram tu,tu blom kes dgr ckp nak bunuh diri la,nak gantung diri kat kipas duduk lah,nak tampal kertas kat badan mintak dilanggar la,tak nak mkn la apa lah lagi sambil sentiasa mendengar lagu kekasih awal dan akhir...fuck la....
manusia yang hidup dalam dunia yang berlumba,yang mengejar kesempurnaan sentisa berubah hatinya,korang ingat zaman sekarang ni ade lagi ke cinta seperti kegilaan ramai Lagenda Budak Setan,dok,itu cerita,nama pon cerita rekaan,benda takkan wujud pada zaman perlumbaan sekarang,lu tak de rupa,xde ayat,x hot gitu, mmg tak de ruang la dlm dunia yang mcm formula 1 ni...kire ayat kasar mcm sampah lah..gua pon tak merepek bnyk-bnyak sebab kalau gua merepek bnyak2 lu katakan gua plak sampah...gua sentuh dump mmg fokus pada cinta,benda depan mata semua org pernah melaluinya...

bagi gualah,buku latihan bukan sebuah,pensil bukan sebatang,cinta di luar bnyak,jodoh ade di sekeliling kita,lu yang kene cari..Allah dah tetapkan jodoh untuk setiap orang...berusahalah..bile kene dump,lu kene ckp mcm ni,kawan gua nama leilah,badannya mantap,lu blah,gua tak sentap...pas tu tambah perisa dengan angkat jari hantu ke atas sambil menjerit butola!kompem dia yang melutut plak kat lu...gua pon same,gua pon dulu masa riang2 remaja ade gak mcm babak diatas bile fikir balik,kite sendiri akan cakap bodoh seyh,mcm sial je gua ckp mcm 2,btol x?ok dok...


**kawan gua nama leilah,badanya mantap,lu blah,gua x sentap!fuck!
by masam manis

No comments:

Post a Comment

TQ bermain tekateki:p