Followers

Tuesday, March 1, 2011

|mereka budak baek!|

Berhubung dengan name yang tertera di tajuk post saye kali ini, sy ingin mengumumkan bahawa….. Dieorg neh kawan aku! Hahaha. Tu jek nk bagi tau. Nebes jek kn perasaan Cik Pelangi ngn En. Masam Manis mase bace intro aku. Oke. Post kali neh aku nak cerita lak cam no aku leh kawan ngn dua makhlok ALLAH neh. Heh kamu berdua jgn risau. Aku akan memuji jek. Mengkeji siket2 tu wajib la kan.haha.

Chapter 1: CIK PELANGI kawan gadoh saye.!
die neh aku kenal mase same2 blaja dip kat politeknik merlimau tersinta.!erkk?yeke?hahha. kiteorg 1 kelas,tapi muke masing2 mak ai.berlagak sungguh.satu sem kot x penah tego.tapi 1 kelas tu.berlagak kn kami?hahaha. tapi dah memang takdir nak jadi kawan baek kn.bermula la kisah kami dok umah sewa bersame sebab dua2 tak layak dudok hostel!hahah.hampeh tol. happening giler time dok same.mule2 tu kiteorg just baek2 gitu jek. tapi one day, Allah nak uji sape kawan yg bergune and sape kawan yg ala2 sampah masyarakat kn,so aku pilih die. thank god my choose is the best ever after!berkawan la kami sampai la neh.erm cite pasal penderaan aku terhadap CIK PELANGI neh t aku sambung ek. kene post entry baru sebab bab die kene buli jek dah panjang. hahaha. i LOVE u bum!heee



Chapter 2: EN MASAM MANIS adek terchenta..!
budak itam neh actually ank cekgu sains aku. anak cekgu kn. so,org kenal la. bapak kiteorg pon kenal n dulu selalu maen badminton sesame. tapi die neh hampeh! die xpenah nampak aku kat sekolah n pelik aku kenal die. berlagak la tu,hahaha. kite org start baek kat MYSPACE. agak poyo la sebab dok same pekan kot.tapi tak kenal. lastly die la yg jadi adek n kawan susah senang aku kat pekan nenas tu. kerja same2. lepak same2.berkongsi rase la konon. haha. papepon. kau memang adek n kawan yg terBAEKKKK!. kawan sampai bebile ek dak itam! hehe.


                             thot's!

1 comment:

  1. yeah!aku budak itam!yeah yeah!aku budak itam tp tak lembab!hahahahahah!:p

    ReplyDelete

TQ bermain tekateki:p