Followers

Tuesday, February 15, 2011

kami teka-teki

kami teka teki?pebenda 2 ekh..mcm mengarut je?macam poyo je?tiru orang seyh!ahhhh...ini blog kami suka hati kami nak buat apa...kami teka teki membincangkan isu mekanisme kehidupan dan realiti..pergh bunyi mcm ahli politik dan sastera plak...g mam!suka hati akulah..saat diterik kepanasan datang plak idea nak buat blog..dengan perasaan yg terloncat-loncat diiringi lagu kekasih ko aku punya aku dengan sebesar hati umpama stadium menjemput 2 ahli bersama-sama untuk kami teka-teki...antara ahli kami teka teki:

masam manis
penulis yang bermulut celupar,suka memaki orang,benci kepada persekitaran yang terlalu menagejar kesempurnaan.gian untuk menulis..boleh katakan ketagih,gilakan benda-benda yang tidak masuk dek akal...

cik pelangi 
aku plak penulis yg sgt baik hati dan suke jaga perasaan owg, dan sgt la bersopan santun lam penulisan...tettttttttt...itu auta semuanye..haha..aku menulis mengikot keaadaan persekitaran aku...dan mood aku..heh..nama aku pelangi sbb bukan la nak ngaku aku neh sechantik pelangi la kan...but nak bg tau aku neh seceria pelangi..haha..:D..oke done about me.next 

cik faiz
She was born on August 11th 1988.Happened to be named "Faiznur Atiqah".Try to google it sure you can't NEVER found another "Faiznur Atiqah" which brings you to the meaning that She's ONE of a kind,funny, lovely!(heh),f riendly, Talkative and Bright all grown up girl that's ready to face the world and taking chances for a better living ahead.Also believe in karma - "What goes around, comes around" which is why she's always trying to stay positive as a positive girl could ever be.

kepada bakal2 reader sekalin..selamat terjah blog kami..
trima kasih.


No comments:

Post a Comment

TQ bermain tekateki:p