Followers

Sunday, February 27, 2011

|Problem oh masalah!|

Hye reader!.
First post I think,hikhik. Memang pon. Akibat kemunduran hidup tanpe internet,memang parah.
Penat en. Masam manis memakse aku mengupdate blog kiteorg neh. Tapi haram.
Hah xpe!neh aku post banyak2!
Kau bace!heh.
Last 2 week neh hpn ngn lappy  yg aku gune sume nak rosak secare berjamaah kn.
Ingat muafakat la tu.1 Malaysia!huh.
First2 lappy aku. Baru la aku memformat die yg telah menelan belanje berjota ringget. Tup tap tup tap die rosak balik! Kalau korang marah x?mesti la kn. Kalau Xmarah mesti korang gile. hahaha.Ish org yg dok format lappy aku neh mesti menipu kn. Kate format,sat g rosak balik. Dah. Aku malas nak format.tunggu ptptn sem depan ek.hahhaa.
Hah hpn aku neh pn satu hal. Dok mengade nk berenang kat dalam air jeruk kwn aku. Kan dah mampui.Hehe. Sebenanye aku yg ilang pokus. Dok letak jeruk kawan aku dlm beg dgn aksi tertonggeng. Dah lencun.Ngat xde benda berlaku. Sat g tak mau idop! Sehari gak aku dok kipas die. Abes  memory card aku sume bau jeruk. Hahaha.Last2 sekarang neh hpn tu kadang maen kelip2 mate lak ngn aku.hahah. asal boleh gune siket2 oke la tu kn. Takpe. Rezeki lebih sem depan kite gune blackberry polak ok! Doa2!heee.
Stop sini dulu oke!


thot's

No comments:

Post a Comment

TQ bermain tekateki:p